Blog Widget by LinkWithin

Tahniah : SK Jabi Ungguli Kejohanan Sukan dan Olahraga Pendidikan Khas Negeri Kedah

>> Isnin, 27 April 2009


SK Jabi sekali lagi melakar sejarah gemilang apabila berjaya menggondol 11 buah pingat daripada 30 buah pingat yang diperolehi oleh kontinjen Pendidikan Khas Kota Setar dalam Kejohanan Sukan dan Olahraga Pendidikan Khas Peringkat Negeri Kedah yang diadakan di Stadium Darulaman pada 22 - 23 April baru-baru ini.

Adik Muhammad Fikri Bin Abdul Ghani (gambar) yang dinobatkan sebagai Olahragawan Negeri berjaya meraih 3 pingat emas dan satu pingat gangsa. Manakala seorang lagi peserta SK Jabi iaitu Siti Nor Nazirah Binti Zainuddin telah dipilih sebagai tokoh Olahragawati Negeri setelah memenangi 2 pingat emas. Lain-lain keputusan adalah adik Muhammad Zahir Bin Zulkifli 3 emas, adik Muhammad Amiruddin Bin Abdullah 1 gangsa dan adik Norhafiza Binti Mat Lazim 2 gangsa. Mereka akan mewakili kontinjen Pendidikan Khas Negeri ke kejohanan peringkat kebangsaan yang akan diadakan di Johor tidak lama lagi.

Unit ICT mewakili pihak sekolah mengucapkan sekalung tahniah kepada peserta-peserta yang berjaya. Semoga SK Jabi terus gemilang pada masa hadapan.

0 ulasan:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP